Ratų suvedimas geometrija

Mūsų servisas atlieką kompiuterinį lengvųjų automobilių ir mikroautobusų ratų suvedimą – geometriją. Galime atlikti ratų suvedimą – geometriją visiems automobilių modeliams iki 2021 metų.

Skambinkite +370 5 276 7738

Skambinkite nurodytu telefonu ir mūsų meistrai atsakys į Jūsų klausimus bei suderins patogų laiką vizitui.

Turite klausimų? Gaukite nemokamą konsultaciją!

Užpildykite savo kontaktinius duomenis ir mūsų meistrai su Jumis susisieks bei suteiks nemokamą konsultaciją.

Nemokama konsultacija

Kokybės garantijos

Visuomet taikome garantijas atliktiems remonto darbams ir pakeistoms detalėms. Mums brangus kiekvienas klientas todėl visuomet atsižvelgsime į Jūsų pastabas.

Plačiau

Kada tikrinti automobilio ratų suvedimą – išvirtimą?

  • Kas 10-15 tūkstančių kilometrų ridos
  • Po važiuoklės remonto:
    • pakeitus vairo traukių antgalius;
    • pakeitus rutulines atramas;
    • pakeitus švytuoklės šakę;
    • pakeitus vairo reduktorių arba vairo pavarą;
    • pakeitus pakabos svirtis;
    • pakeitus sailentblokus;
    • pakeitus spyruokles, statramsčius arba amortizatorius į kitokio tipo (kadangi keičiant tepalinius į dujinius ir atvirkščiai keičiasi automobilio prošvaistė (klirensas), ko pasekoje keičiasi ratų suvedimo – išvirtimo nustatymo kampai.
  • Sumontavus trumpesnes arba aukštesnes pakabos spyruokles (būtina pakartotinė patikra po 3-5 tūkstančių kilometrų ridos).
  • Jeigu automobilį „traukia“ į dešinę arba į kairę, ir vairo ratas pakeitė savo poziciją, automobiliui judant tiesiąja.
  • Automobilis blogai važiuoja tiesiąja (“plaukioja, blogai laiko kelią“) arba užmetamas į šalį, kai patenka į kelio duobę arba vėžes.
  • Automobilis blogai valdomas. Reakcijos į vairo rato judesius, labai pavėluotos. Vairo rato judesiai – standūs.
  • Stabdant, automobilį traukia į šalį arba jis pradeda suktis ant slidžios kelio dangos (pirmiausiai – stabdymo sistemos diagnostika).
  • Užvažiavus ant standžios kliūties, susideformavus ratų diskams, pramušus važiuoklę iki atramų (net jei nėra aukščiau pateiktų gedimų požymių, būtina patikrinti stendę).
  • Padidėjęs padangų nusidėvėjimas.
  • Jei automobilio apsisukimo spindulys į kairę ir į dešinę yra skirtingo dydžio, ir Jūs norite jį sulyginti (kartais tai lydima kėbulo arkos kliudymu susuktais ratais).
  • Blogas vairo rato sugrąžinimas į pradinę, tiesią padėtį.
  • Pakeitus žiemines padangas į vasarines (žiemą patenkate į duobes – reguliavimo kampai išsiderina, padangų guma stipriai nesidėvi, kadangi slidu, atėjus pavasariui, pradeda stipriai dėvėtis padangų guma).
  • Sumontavus ant ratlankių naujas padangas, ypač jei automobilį stipriai traukia į šalį.

Ratų suvedimas geometrija

Anksčiau ar vėliau ratų suvedimą – išvirtimą būtina daryti kiekvienam automobiliui. Tam gali būti įvairių priežasčių: važiuoklės elementų susidėvėjimas, neseniai atliktas vairo sistemos remontas, pakabos remontas, avarijos pasekmės, sezoninis padangų keitimas ir t.t. Ratų suvedimas – išvirtimas tai ratų nustatymo kampai, kurie turi įtakos automobilio judėjimo valdymui ir degalų sunaudojimui. Nuo tinkamai sureguliuoto ratų suvedimo – išvirtimo labai priklauso automobilio padangų naudojimo ilgaamžiškumas.

Kodėl reikia tikrinti ratų suvedimą – išvirtimą?

Ratų suvedimą – išvirtimą būtina reguliuoti dėl kelių priežasčių. Pirmiausia, automobilis po ratų suvedimo – išvirtimo geriau laikysis judėjimo trajektorijos tiesiojoje („laikys kelią“), t.y., automobilio netrauks į šalį, jis „geriau klausys vairo“. Antra, automobilį bus lengviau valdyti, taps labiau manevringas ir mažiau linkęs šoniniam slydimui. Trečia, esant teisingiems ratų suvedimo – išvirtimo reguliavimo parametrams, bus mažiau sunaudojama degalų bei didės padangų naudojimo ilgaamžiškumas.

Ratų suvedimo geometrijos kainos

PaslaugaKainaEur
Ratų geometrijos patikrinimas20
Ratų geometrijos reguliavimas (viena ašis)30
Ratų geometrijos reguliavimas (pilnas)40